فروشگاه استوت یک فروشگاه آنلاین ایرانی است که در سال 1401 تاسیس شد. استوت در زمینه فروش محصولات متنوعی از جمله mpc پگاه , mpi پگاه , کراتین , محصولات پگاه , وی ایزوله هیلمار , گینر , مکمل , لوپ کار , پودر سفیده تخم مرغ , پافر زنانه , کیف دخترانه , مانتو دخترونه , پودر شیر خشک بدون چربی , کره بادوم زمینی با پروتئین وی , خرید پروتئین وی , سرویس قابلمه , پافر , کاپشن زنونه , پالتو , آجر بازی , مانتو عبا مخمل مجلسی , شال , اسباب بازی لگو , پازل , سرویس ادویه , سرویس روحی , بارانی , پاسماوری , روسری , مینی بگ , دورس , لباس , شیشه ادویه , پروتئين بار , کت , کوله پشتی , کتری , خانه سازی بچه گانه , سرامیک خودرو , لگو بچه گانه , مدل کفش زنانه , پیراهن , ps5 پی اس فایو و غیره فعالیت می کند.

بایگانی آذر ۱۳۹۸ :: تهران دانش

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سرمایه گذاری در خرید و فروش کارخانه

سرمایه گذاری در خرید و فروش کارخانه

در مواردی مثل رهن و اجاره یا فروش کارخانه یا املاک بزرگ این چنینی یک اشتباه کوچک در عقد قرارداد ممکن است خسارت زیادی به طرفین اعم از صاحب ملک یا مستاجر وارد کند. هرچند امروزه بسیاری از قراردادها به صورت پیش‌نویس توسط بنگاه‌ ها و دفاتر مشاور املاک تنظیم می‌شود، ناآگاهی این گونه مشاوران به موازین حقوقی و نیز بی توجهی طرفین قرارداد به موضوعات حقوقی باعث می‌شود تا اشکالات زیادی در تنظیم این قراردادها حادث شود.

خرید یا فروش کارخانه ، زمین، سوله ، کارگاه و به بیان ساده‌تر خرید و فروش ملک؛ یکی از اساسی ترین مبادلات افراد جامعه با بهتر است بگوییم صنعتگران و کاسبان است. معامله ای که در آن یک تصمیم گیری درست می تواند بسیار سودمند باشد و البته یک اشتباه کوچک می تواند خسارت هایی را به فرد وارد نماید.

خیلی مواقع پیش می‌آید که مالک به دلایل مختلف قصد دارد که ملک خود را سریع و فوری به فروش برساند و یا اجاره دهد، ولی در فرصتی که می خواهد یا ملک به فروش نمی رسد و یا به اجاره نمی رود و مالک به خاطر نیاز شدیدش به پول مجبور می شود آن را زیر قیمت بفروشد یا اجاره دهد و در نتیجه متحمل ضرر بشود.

این شرایط به خصوص برای کسانی که قصد فروش کارخانه را دارند بیشتر پیش می آید. در حالی که ممکن است در همان زمان افراد زیادی به دنبال کارخانه ای با مشخصات و امکانات فروشندگان بوده و حاضر باشند آن ها را به قیمت خوبی معامله کنند ولی به دلیل محدودیت‌های سیستم خرید و فروش سنتی این داد و ستد صورت نمی گیرد.

این روزها یکی از قدوم مثبت و مهمی که مشاوران املاک در این راستا برداشته اند ، طراحی و ساخت سایت یا اپلیکیشن های ملک یابی است که مطمئنا با آن ها آشنایی دارید. صنعتگران از این طریق به راحتی میتوانند فایل های مختلف خرید یا فروش کارخانه ، سوله و کارگاه را ملاحظه کرده با یکدیگر بسنجند و بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنند .

این شهرک همجوار محله شریف آباد تهران واقع گردیده است در ضلع غرب این شهرک منطقه صنعتی شن زار و در شرق این شهرک ، شهرک صنعتی خوارزمی قرار گرفته است این شهرک داخل استان تهران واقع گردیده و کلیه ادارات تابعه از استان تهران می باشد . از آنجایی که در منتهی الیه شرق تهران قرار گرفته از قسمت های بسیار پایینی برخوردار می باشد و برای مشاغل نوپا که نیاز به سرمایه گذاری کمتری می باشد مورد مناسبی می باشد .

در مورد خرید یا فروش کارخانه یا همان خط تولید باید مطمئن باشید که دقیقا می‌دانید چه چیزی را می‌خرید. این کار سختی است. ارزش گذاری یک کسب و کار، امری ساده یا یک علم دقیق نیست. این کار تصویری نظری ارائه می‌کند تا بدانید چه قیمتی می‌تواند برای خرید عادلانه باشد.

گاهی صنعتگران با در دست داشتن کمترین میزان تجهیزات، امکانات و زیرساخت ها دست به تولید محصولات می زنند، در اصطلاح این کار را یک عمل تولید-محور می نامند که در نهایت منجر به امر تولید بدون کارخانه می شود. بنابراین محدودیت سرمایه گذاری ویژگی اصلی تولید بدون-کارخانه می باشد.

در این شرایط دیگر نیازی به خرید یا فروش کارخانه با قیمت های بالا نیست. در کشور ایران گاهی کارخانجات بزرگی را می بینیم که از این استراتژی به خوبی در آن ها استفاده میشود، پس می توان از ظرفیت های خالی و بلا استفاده آن ها برای راه اندازی یک تولیدی استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۳:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی غلامی

فروش کارخانه

لیست آگهی های خرید کارخانه و فروش کارخانه

سایت املاک صنعتی غلامی نیز مثل دیگر سایت های خرید کارخانه و فروش کارخانه در شهرک های صنعتی با دسته‌بندی‌های متنوع خود شما را در راه خرید کارخانه و فروش کارخانه در استان تهران و حومه یاری می‌رساند.

ما در املاک صنعتی ایران کارخانه غلامی در تلاش هستیم بانک لیست از تمامی موارد خرید کارخانه و فروش کارخانه  را جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
آگهی‌ خرید کارخانه و فروش کارخانه صنعتی با قیمت مناسب و ارزان در تهران و حومه را در سایت مشاور ملاک صنعتی غلامی می توانید مشاهده کنید.

لیست آگهی های رهن کارخانه و اجاره کارخانه

سایت املاک صنعتی غلامی نیز مثل دیگر سایت های رهن کارخانه و اجاره کارخانه در شهرک های صنعتی با دسته‌بندی‌های متنوع خود شما را در راه رهن کارخانه و اجاره کارخانه در استان تهران و حومه یاری می‌رساند.

ما در املاک صنعتی در تلاش هستیم بانک لیست از تمامی موارد رهن کارخانه و اجاره کارخانه  را جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
آگهی‌ رهن کارخانه و اجاره کارخانه صنعتی با قیمت مناسب و ارزان در تهران و حومه را در سایت مشاور ملاک صنعتی غلامی می توانید مشاهده کنید.
ادامه مطلب...
۱۸ آذر ۹۸ ، ۰۱:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی غلامی

طراحی لوگو