فروشگاه استوت یک فروشگاه آنلاین ایرانی است که در سال 1401 تاسیس شد. استوت در زمینه فروش محصولات متنوعی از جمله mpc پگاه , mpi پگاه , کراتین , محصولات پگاه , وی ایزوله هیلمار , گینر , مکمل , لوپ کار , پودر سفیده تخم مرغ , پافر زنانه , کیف دخترانه , مانتو دخترونه , پودر شیر خشک بدون چربی , کره بادوم زمینی با پروتئین وی , خرید پروتئین وی , سرویس قابلمه , پافر , کاپشن زنونه , پالتو , آجر بازی , مانتو عبا مخمل مجلسی , شال , اسباب بازی لگو , پازل , سرویس ادویه , سرویس روحی , بارانی , پاسماوری , روسری , مینی بگ , دورس , لباس , شیشه ادویه , پروتئين بار , کت , کوله پشتی , کتری , خانه سازی بچه گانه , سرامیک خودرو , لگو بچه گانه , مدل کفش زنانه , پیراهن , ps5 پی اس فایو و غیره فعالیت می کند.

بایگانی آذر ۱۴۰۰ :: تهران دانش

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی

طراحی سایت اخبار و قیمت خدمات دندانپزشکی ( https://iranmedicinenews.ir/ ) از جمله دسته‌بندی های محبوبی است که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لزوم ورود به دنیای مجازی و شروع فعالیت در اینترنت، هیچ استثنایی ندارد. مشاغل مرتبط با دنیای پزشکی از جمله کسب و کارهایی هستند که از سال‌ها قبل با طراحی وب سایت ورود به دنیای مجازی را آغاز کرده و فعالیت بسیار خوبی در آن دارند. افزایش طراحی سایت دندانپزشکی و دیگر انواع وب سایت های پزشکی سبب شده کاربران نیز بیش از پیش تلاش کنند سرویس‌ های خود را به صورت اینترنتی از آن‌ها دریافت کنند.

داشتن یک شعبه در اینترنت، اولین و اصلی‌ترین دلیل طراحی سایت دندانپزشکی است. امروز دیگر فعالیت در دنیای مجازی یک مزیت و برتری محسوب نشده و تبدیل به یک الزام شده است. به عنوان نمونه بیشتر بیماران، بعد از آشنایی با یک دکتر دندانپزشک و مراجعه به مطب وی برای درمان، تلاش می‌کنند با جستجوی نام وی در موتورهای جستجو، وب سایت او را پیدا کنند.

در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

١. مجله دندانپزشکی هروی

در مجله دندانپزشکی هروی به بررسی اهمیت سلامت دندان ها پرداخته شده است. اولین گام برای سلامت دندان و لثه اگاهی عموم جامعه از ساختار دندان و رعایت ساده ترین نکات بهداشتی است. امروزه وسایل بهداشت دهان (خمیر دندان، مسواک، نخ دندان، دهانشویه و…)در همه جا و با قیمت مناسب یافت می شود پس آگاهی از چگونگی استفاده از این وسایل و برنامه ریزی روزانه برای اهمیت به این موضوع، بهترین روش درمانی هر جامعه می تواند باشد.

اهمیت رعایت بهداشت دندان و لثه برای پیشگیری از بیماری ها

با رعایت بهداشت دندان و به طور کلی بهداشت دهان علاوه بر سلامت دندان هایی سالم و زیبا ،می توانیم از بسیاری بیماری ها که به واسطه بیماری لثه و پوسیدگی دندان رخ می دهد جلوگیری کنیم. در ادامه به مهمترین این بیماری ها اشاره می کنیم:

  • رعایت بهداشت دندان و دهان می تواند احتمال زایمان زودرس را کاهش دهد
  • کاهش احتمال و شدت بیماری کلیوی
  • بهبود شرایط آرتریت روماتوئید
  • کاهش احتمال ابتلا به سرطان
  • کاهش خطر بیماری آلزایمر
  • امکان تشخیص به موقع پوکی استخوان در معاینات دندانپزشکی
  • کاهش احتمال ابتلا به بیمارهای ریوی
  • بهبود شرایط سندروم متابولیک
  • کاهش اثار قند خون بالا
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته مغزی
سلامت دندان ها

اهمیت بهداشت دندان ها در کودکان

بسیاری خانواده ها این تفکر نادرست را دارند که به دلیل افتادن دندان های شیری در کودکانشان و رویش دندان های دائمی، اهمیت رعایت بهداشت دندان های شیری کمتر است اما باید اشاره شود که پوسیدگی دندانهای شیری موجب آسیب به جوانه دندانهای دائمی می‌گردد و سلامت دندان ها را تهدید خواهد کرد.

آکادمی دندانپزشکان کودکان آمریکا، پوسیدگی زودرس دندانها را به داشتن یک یا چند پوسیدگی(با ایجاد حفره یا بدون حفره)، دندان از دست رفته (به دلیل پوسیدگی) یا سطوح پرشده هریک از دندانهای شیری در یک کودک 71 ماهه‌(6 ساله) یا کوچکتر اطلاق می‌کند.

منبع: https://heravi-dental.ir/

٢. دانشنامه پزشکی ایران DDS

یکی از دانش نامه‌های معتبر در زمینه‌ی پزشکی سلامت، مجله‌ی خبری ایران DDS می‌باشد. برای نمونه به بررسی یکی از بهترین محتواهای این سایت می‌کنیم. مبحثی بینابینی که میان دندانپزشکان مقبول است. ایمپلنت کردن دندان به کمک پیوند استخوان.

عوارض پیوند استخوان دندان

بیشتر بیمارانی که اقدام به بازسازی استخوان می نمایند، بعد از عمل دچار عوارضی می شوند. مثلا برخی از بیماران ممکن است پس از پیوند استخوان دندانشان در برابر سرما و گرما حساس شود. از طرف دیگر این عمل ممکن است باعث خونریزی و درد در ناحیه فک و دندان شده و با تورم همراه گردد. از این رو باید پس از جراحی و مراقبت های خاصی را در نظر داشته باشید. تا از پیوند استخوان هایی که در دندان شما صورت گرفته است، محافظت کنید. 

افرادی که نمیتوانند پیوند استخوان انجام دهند 

برای انجام درمان پیوند استخوان بهتر است به پیش پزشک مراجعه کنید و تمامی بیماری ها و داروهای مصرفی خود را به او اطلاع دهید . او درباره طرح درمان و موفقیت و طرح درمان را به شما ارائه می دهد. اما افرادی که ممکن است در پیوند استخوان دچار مشکل شود اعم از:

  • بیماری های سیستم های ایمنی
  • سرطان و شیمی درمانی و اشعه های درمانی
  • دیابت
  • اعتیاد و دخانیات ها ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد کنند.
پیوند استخوان پیش از ایمپلنت

مراقبتهای بعد از پیوند استخوان 

همیشه مراقبت های بعد از هر عملی بسیار حساس و مهم بوده است. در این خصوص نیز باید بیان نماییم، مراقبت از پیوند باید دقیق انجام شود. بیمار باید بعد از جراحی پیوند، موارد زیر را به خوبی رعایت نماید.

  • اگر پس از جراحی با خونریزی در محل مورد نظر مواجه شدید، بهتر است از گاز استریل استفاده کنید.
  • به شدت از شست و شوی دهان خودداری نمایید.

مرجع: https://iran-dds.ir/

٣. مجله پزشکی تهران دنتال نیوز

در مجله خبری تهران دنتال نیوز با پوشش اخبار متنوع حوزه‌ی دندانپزشکی، پزشکی و سلامت می‌کوشد تا به صورت تخصصی به این مباحث بپردازد و بتواند به بهترین صورت اخبار مختلف در دنیای پزشکی را منتشر کند.

در راستای همپوشانی با این وبسایت، مجله خبری ایران مدیسن نیوز مشغول کار است. این سایت خبری به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی اخبار پزشکی مدرن، تجهیزات نوین درمانی و … را پوشش می‌دهد.

٤. دانشنامه پرشین دکتر

مجله پزشکی سلامت پرشین دکتر با بهره گیری از نوسیندگان خبره حوزه پزشکی سلامت توانسته است تا مباحث مختلف پزشکی سلامت را به صورت کامل پوشش دهد. این وبسایت چند سالی است که تاسیس شده است و خوانندگان مختلفی (از هر رده سنی) را به سمت خود جذب کرده است.

به عنوان مثال یکی از مقالات علمی این سایت درباره‌ی ماموگرافی است. ماموگرافی روشی متداول برای بررسی بافت پستان می باشد که به عنوان ابزاری جهت تشخیص سرطان سینه در زنان دارای تومور سینه بکار می رود. دراین روش با کمک اشعه ایکس از سینه تصاویری تهیه می شود تصاویر اشعه ایکس ماموگرام نامیده می شود. ماموگرافی با کمک دستگاه ماموگراف انجام می شود. این دستگاه شامل دو صفحه و تیوب اشعه ایکس می باشد.

ماموگرافی

همه زنان چهل ساله و بیشتر باید هر دو سال یکبار ماموگرافی انجام دهند. زنانی که افراد درجه یک آنها (یعنی مادر یا خواهرشان) مبتلا به سرطان باشند باید از ۳۵ سالگی این تست را سالانه انجام دهند.

مراحل انجام ماموگرافی

این آزمایش معمولا به صورت ایستاده انجام می شود تکنسین پستان شما را بر روی یک صفحه قرار می دهد. در حین آزمایش هر کدام از سینه ها بین دو صفحه قرار می گیرد. این عمل باعث مسطح و یکنواخت شدن پستان ها شده تا بتوان تصاویر واضحی را از بافت پستان با حداقل دور اشعه تهیه نمود. فشرده شدن سینه بین دو صفحه ممکن است کمی موجب ناراحتی به مدت چند دقیقه برای فرد ایجاد کند. صفحه متحرک بالایی با نزدیک شدن به صفحه ثابت پایین موجب فشرده شدن بافت سینه خواهد شد. سپس دستگاه شروع به گرفتن تصویر می نماید.

رفرنس: https://persian-doctors.ir/

٥. بهترین پزشکان تهران

یکی از پر مخاطب ترین مجله‌های پزشکی-سلامت مجله سلامت و پزشکی بهترین پزشکان تهران است. نکات لازم درباره‌ی مسائل روزمره پزشکی و سلامت به صورت کاملا علمی در این سایت بررسی شده است.

٦. ایران دنتال

مجله ایران دنتال یکی از معتبرترین مراجع اخبار حوزه‌ی دندانپزشکی است. در این سایت اخبار حوزه‌ی دندانپزشکی تقسیم بندی شده است. به این ترتیب که اگر مخاطب بخشی مخصوص از اخبار هستید، (مانند متخصصان حوزه ایمپلنت که تنها اخبار حوزه‌ی ایمپلنت را دنبال می‌کنند.) می‌تواند اخبار آن حوزه را بخوانید.

به مطلبی که در حوزه‌ی دندانپزشکی کودکان نوشته شده است دقت کنید:

فیشور سیلانت

برخی از شیارهای روی دندان دارای عمق بیشتری بوده و امکان نفوذ غذا در آن فراهم است. حتی با حفظ بهداشت دهان و دندان نیز نمی‌توان آن‌ها را به‌طور کامل تمیز کرد. به‌ مرور زمان این غذاها فاسد شده و در دهان تبدیل به اسید می‌شوند. اسید تولیدشده در دهان یکی از اصلی‌ترین دلایل آسیب رسیدن به ساختار دندان و پوسیدگی آن است. با توجه به اینکه کودکان توانایی کمتری در رعایت بهداشت دهان و دندان دارند لذا توجه به این موضوع برای آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فیشور سیلانت چیست؟

فیشور سیلانت از دو کلمه فیشور (شیار) و سیلانت (پوشاندن) تشکیل شده است. معنای آن پوشاندن شیارهای دندان می باشد. اولین دندان های دائمی از اهمیت بالایی برخوردارند. این دندان در مجاورت دندان های شیری قرار می گیرد به همین علت در اکثر مواقع والدین توجهی به آن ندارند .

بی توجهی به اولین دندان دائمی باعث می شود به طور سریع دچار پوسیدگی شده و برای کودک درد و ناراحتی ایجاد کند . متاسفانه در برخی موارد بعنوان یک دندان شیری کشیده می شود و با کشیدن آن کودک دندان دائمی خود را تا پایان عمر از دست می دهد.

درمان فیشور سیلانت برای کودکان یک راه امن و بی‌خطر برای محافظت دندان از پوسیدگی است. فیشور سیلانت یک پوشش پلاستیکی محافظ است که به سطوح جونده دندان‌های عقب اعمال می‌شود. سیلانت یک محافظ سخت را در دهان تشکیل می‌دهد. این محافظ مانع از وارد شدن غذا و باکتری‌ها به شیارهای ریزودرشت دندان می‌شود.

منبع: https://iran-dental.ir/

۱۲ آذر ۰۰ ، ۱۳:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی غلامی

معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

در این مدت که مشغول کار تولید و مدیریت محتوا بوده‌ام، با سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی کاره کرده‌ام از جمله فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت. اغلب این سایت‌ها مربوط به حوزه سلامت، پزشکی یا دندانپزشکی بوده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا یک مقاله‌ی تخصصی درباره بهترین سایت‌های خبری حوزه پزشکی و دندانپزشکی بنویسم.

طراحی سایت دندانپزشکی یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که هر مطب دندانپزشکی می تواند به منظور ارائه ی بهتر خدمات خود در نظر داشته باشد. در حقیقت طراحی وب سایت دندانپزشکی از این جهت حائز اهمیت است که افراد مختلف می توانند به منظور آشنایی با خدمات مطب دندانپزشکی شما و یا اطلاع از نوبت دهی ها به آن مراجعه کنند. در نتیجه لازم است که هر مطب دندانپزشکی و یا کلینیک های درمانی با طراحی سایت مناسب و کاربردی در راستای ارائه خدمات خود اقدام کنند.

یکی از بهترین سایتهای دندانپزشکی تجربی : https://dentistcommunity.ir/

همین امر برای سایت‌های پزشکی و سلامت نیز صادق است. اگر شما بتوانید به صورت حرفه‌ای خود را پرزنت کنید یا به کمک سایت خود فعالیت‌ها و خدمات خود را معرفی کنید تا حد زیادی از رقبا پیشی خواهید گرفت. اما نکته‌ی اصلی برای مخاطبین این است که آیا می‌توانند به این سایت‌های خبری اعتماد کنند یا خیر؟ این مطالب تا چه حد می‌توانند سندیت داشته باشند و روند درمانی را بر اساس این نوشته‌ها می‌توان شروع کرد یا ادامه داد؟

معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

در ادامه‌ای این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین سایت‌های خبری دندانپزشکی بپردازیم. سپس وارد حوزه‌ی سلامت و پزشکی خواهیم شد. وبسایت‌هایی که معرفی می‌کنیم تازه تاسیس هستن اما آتیه‌ای بسیار درخشان در پیش روی آنهاست.

١. مجله خبری نوین آریا

به عنوان مثال با هم به بررسی یکی از مقالات سایت مجله خبری نوین آریا می‌پردازیم. اکثر افراد فکر می‌کنند ارتودنسی تنها مختص مرتب کردن دندان‌هاست و با شنیدن نام آن، سیم‌کشی دندان را متصور می‌شوند. ارتودنسی رفع ناهنجاری‌های فک را نیز شامل می‌شود. باید دانست تا زمانی که رشد فرد متوقف نشده، امکان جابجایی فک فرد ممکن است.

از جمله این مشکلات می‌توان به عقب بودن فک پایین اشاره کرد. ابزار فانکشنال، دستگاه متحرکی‌ست که توسط آن می‌توان رشد فک پایین را تحریک کرد تا مشکل عقب بودن آن را حل نمود. شما تا کنون نام این نوع از ارتودنسی را شنیده بودید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره‌ِ این نوع از ارتودنسی بیشتر بدانیم.

ارتودنسی فانکشنال

تفاوت بین ارتودنسی فانکشنال و ارتودنسی معمولی

ارتودنسی معمولی یا همان ارتودنسی قدیمی تنها بر روی مرتب کردن دندان‌ها تمرکز می‌کرد. اما اردتودنسی فانکشنال دو هدف را دنبال می‌کند: مرتب کردن دندان‌ها و بهبود مسیر هوا و جویدن. رسیدن به دندان‌های منظم که هدف اصلی ارتودنسی قدیمی است، برای ارتودنسی فانکشنال هدف دوم است. ارتودنسی فانکشنال جوانب زیادی از سلامت فرد را در نظر می‌گیرد که عبارت‌اند از:

  • سلامت استخوان‌های سر و صورت
  • سلامت استخوان‌های فک بالا و پایین
  • سلامت استخوان‌های رابط بین فک و گردن
  • سلامت مسیر هوایی بیمار

منبع: https://dental-news.ir/

٢. وبسایت جامع دندانپزشکان

سایت جامع دندانپزشکی و جامعه دندانپزشکان چند سالی است کار خود را در این حوزه آغاز کرده است. بیشتر مسائلی که در این سایت بررسی می‌شود شامل تکنولوژی نوین و ابزارآلاتی است که دندانپزشکان از آن خبری ندارند. وسایل و تجهیزات جدیدی که نیازمند استاندارهایی بالا از سوی سازمان بهداشت جهانی است. در این قسمت به بررسی یکی از مقالات موجود در سایت می‌پردازیم.

اولویت وسایل مورد نیاز خود را تعیین کنید

هنگامی‌که قصد انتخاب تجهیزات دندانپزشکی را دارید، اولویت‌بندی‌های مختلفی هستند که باید برای انتخاب و خرید تک تک ابزار آلات دندانپزشکی مورد نیازتان در نظر بگیرید. بهتر است این سوالات را از خودتان بپرسید و به آنها جواب دهید، قبل از آنکه دست به خرید بزنید.

تجهیزات دندانپزشکی

آیا تجهیزات خریداری شده برای بیمار مناسب است؟

به عنوان مثال در خرید یونیت دندانپزشکی یا ابزار آلات و تجهیزاتی که مستقیما با راحتی بیمار در ارتباط می‌باشد باید دقت کنید. وقتی را در روی صندلی یونیت بنشینید تا مطمئن شوید که از راحتی کافی برخوردار است. زوایایی که بیمار به آنها نگاه می‌کند را در نظر بگیرید. در برخی از موارد بیمار یا مشتری شما برای زمان بسیار طولانی در یک صندلی باید بنشیند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که او در این مدت به اندازه لازم راحت باشد.

رفرنس: https://dentistcommunity.ir/

٣. دنتال گجت

یکی از پربازدیدترین سایت‌های فعال حوزه‌ی تجهیزات دندانپزشکی، وبسایت دنتال گجت می‌باشد. هر چند که موضوع اصلی این سایت بررسی ابزارها و تجهیزات نوین است اما نکته‌ی جالب درباره این وبسایت، مقایسه و برآود هزینه می‌باشد. شما با خواندن مطالب این بخش می‌توانید تا حد زیادی با تجهیز کردن مطب دندانپزشکی خود آشنا شوید.

بدترین انتخاب ها در ارتودنسی رنگی: انتخاب تک رنگ

اگر به هر شکل قصد انتخاب رنگ برای براکت، سیم و بند ارتودنسی خود را دارید سعی کنید تنها یک رنگ انتخاب نکنید و از ترکیب چند رنگ که با هم هماهنگ و ست باشند استفاده کنید.

انتخاب بهترین رنگ ارتودنسی

رنگ های زیر بنا به دلایل ذکر شده انتخاب هئشمندانه ای نیستند:

  • رنگ شفاف برای بند ارتودنسی: اگر رنگ بند ها را شفاف انتخاب کنیم، به مرور زمان دجار تغییر رنگ می شوند و ذرات مواد غذایی که به اطراف آن گیر میکنند برجسته و بزرگتر از آنچه هستند به چشم می آیند.
  • رنگ سفید برای براکت (ارتودنسی رنگ سفید): براکت هایی که رنگ سفید دارند باعث میشوند زردی رنگ دندان ها بیشتر به چشم بیاید و به نسبت سایر رنگ ها، زودتر رنگ خود را از دست میدهد.
  • زرد و سایر رنگ های روشن: به طور مشابه باعث میشوند که رنگ زرد دندان ها بیشتر شود.
  • مشکی برای براکت: باعث میشود که دیگران فکر کنند دندان شما پوسیده شده یا کثیف است.
  • سیز و قهوه ای برای براکت: ذرات مواد غذایی که به این بریس ها گیر میکند با این رنگ ها برجسته تر و قابل توجه تر هستندو به نظر می آید که دندان ها همواره کثیف هستند.

همانطور که در بالا مشاهده کردید با مقایسه و بررسی تخصصی مسائل و مشکلات رایج، به شما راه حلی مناسب ارائه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر: https://dentalgadget.ir/

۱۲ آذر ۰۰ ، ۱۳:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی غلامی

معرفی انواع خودرو های شرکت تویوتا

شرکت بسیار بزرگ تولید کننده انواع خودروها که قابل اعتماد و مشهور می باشد ، یعنی تویوتا متعلق به کشور ژاپن بوده اما در سرتاسر جهان فروش و صادرات دارد .

شرکت بزرگ تولید کننده خودرو یعنی تویوتا ، در واقع یک شرکت چند ملیتی بوده و در کشورهای مختلف نمایندگی های فراوان دارد .

در ادامه این مطالب ، اطلاعات مفیدی درباره این شرکت بزرگ یعنی شرکت تولید کننده خودرو تویوتا و محصولات آن دریافت خواهید کرد .

این شرکت بزرگ که غول بزرگی در صنعت خودرو سازی می باشد ، در سال ۱۹۳۷ شروع به کار و فعالیت در این زمینه کرده است .

محدوده جغرافیایی که این شرکت به آن دسترسی داشته و فعالیت دارد ، جهانی بوده و همه کشور ها را در بر می گیرد نام مدیر و یا در واقع رئیس هیئت مدیره شرکت تولید کننده خودرو تویوتا تاکشی اوچیا مادا می باشد .

محصولات تولید شده توسط شرکت خودرو سازی تویوتا تا کنون

این شرکت بزرگ در زمینه خودرو سازی علاوه بر تولید خودروها در انواع مختلف ، محصولات متفاوت دیگری نیز تولید کرده است .

محصولات موتوری تولید شده توسط شرکت خودروسازی تویوتا عبارت اند از :

۱. اتومبیل ها .

۲. انواع موتور سیکلت ها .

۳. خودروها و وسیله های حمل و نقل تجاری ، برای استفاده در زمینه جابه جایی کالا در محدوده های مختلف .

۴. اتومبیل های گران قیمت و بسیار لوکس .

این شرکت خودرو سازی بزرگ ، در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین تولید کننده اتومبیل ها و ماشین های موتوری در دنیا لقب داده می شود .

سهام های این شرکت تولید کننده خودرو در بازارهای بورس به عنوان سهامی با ارزش خرید و فروش خواهد شد .

این شرکت دارای سهام داران بزرگ و قدرت مند دیگری نیز می باشد که به علت برخورداری از درصدی از سود این شرکت در سهام شرکت شریک شده اند .

ادامه مطلب...
۰۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی غلامی

طراحی لوگو