آموزش آشپزی می بایست بسیار اصولی انجام شود. حواستان جمع باشد. بایستی دست پخت آشپزی خودتان را دگرگون کنید. برای اینکار می بایست دستور پخت های جدید و به روزی را در دسترس خودتان داشته باشید. دنیایی از اطلاعات آشپزی را می توانید در سایت آموزش آشپزی مشاهده نمایید. مرکز آموزش آنلاین آشپزی همیشه بهترین اطلاعات را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد.

بهترین آموزش های کیک پزی از 1TouchFood

کیک ها انواع مختلفی دارند که می توان آموزش هر کدام از آنها را مجزا آموخت. یکی از بهترین کیک های آشپزی کیک سیب است. در اینجا به توضیحاتی درباره کیک خواهیم پرداخت.

کیک نوعی شیرینی است که منشا پیدایش آن به اروپا بر می گردد.  اگرچه باستان شناسان بر این باورند که کیک از زمان باستان وجود داشته است اما در حقیقت کیکی که دارای سه ویژگی شیرین بودن، سبکی و بافت اسفنجی باشد از میانه قرن هجدهم به وجود آمده است.

4 ماده اصلی کیک، آرد، کره و تخم مرغ می باشند که با گذشت زمان مواد دیگری طی آزمون و خطا های بسیار به پخت کیک اضافه شده اند. منشا اصلی کیک نان می باشد که تنها تفاوتی که کیک های آن زمان با نان داشت، حذف مخمر از دستور تهیه آن بود.

کیک سیب با 1TouchFood

مواد اصلی کیک سیب را آرد، تخم مرغ، سیب، شکر، شیر، وانیل، دارچین و گردوی خرد شده تشکیل داده است. ترکیب طعم دارچین با سیب و بافت این کیک طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این یک کیک مناسب برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی می باشد که از عطر فوق العاده ای نیز برخوردار است.

سیب موجود در این کیک سرشار از خاصیت و ویژگی درمانی برای بدن می باشد که از جمله خواص آن می توان به درمان درد مفاصل، تقویت کننده مغز، تنظیم فشارخون، جوان کنندگی پوست و درمان نقرس اشاره کرد. این کیک به روش های بسیار مختلفی در سراسر جهان تهیه می شود و جزء پراستفاده ترین کیک های میوه ای بشمار می رود‌.

طرز تهیه این کیک برخلاف کیک های دیگر در مقیاس بالا آسان می باشد و شما می‌ توانید با کمترین هزینه این کیک سیب را در خانه تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه کیک سیب خوشمزه را همراه با نکات لازم برای پخت آن خدمت شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

یکی از پرطرفدارترین دسرها در سراسر جهان کیک می باشد که دارای هزاران هزار تنوع مختلف است و معمولا به عنوان یک عصرانه خوشمزه از آن یاد می شود. کیک ساده و اسفنجی، یکی از پرکاربردترین انواع کیک در صنعت شیرینی پزی جهانی می باشد که برای تهیه انواع کیک های مناسبتی از آن به عنوان پایه اصلی کیک استفاده می شود. کیک اسفنجی معمولا دارای عصاره وانیل است اما شما می توانید طبق نیاز و سلیقه خود، به آن انواع اسانس ها را اضافه کنید.

امروزه طرفداران کیک، علاقه مند هستند که خود کیک را در خانه درست کنند تا هم از مراحل آن لذت ببرند و هم از کیفیت آن مطمئن شوند. طرز تهیه این کیک بسیار ساده می باشد و شما می توانید با رعایت چند نکته کوچک و بکارگیری دقت کامل، آن را به سادگی در خانه آماده کنید.

کیک کاکائویی ساده فوری با 1TouchFood

کیک کاکائویی یکی از خوشمزه‌ترین انواع کیک‌هاست که طرفداران بسیاری نیز دارد. کاکائو در هرچیزی که اضافه شود از بستنی و بیسکوئیت گرفته تا شیرینی و کیک، طعم فوق‌العاده‌ای به آن می‌دهد و آن را از سادگی در می‌آورد. کیک کاکائویی روش‌های پخت متنوعی دارد و گاهی اوقات به صورت خیس نیز تهیه می‎شود. اگر فر ندارید، می‌توانید کیک کاکائویی را در قابلمه و بر روی اجاق نیز درست کنید و آن را در وعده عصرانه در کنار چای سرو نمایید. در این مقاله طرز تهیه کیک کاکائویی ساده را مرحله به مرحله توضیح داده و در مورد تاریخچه و خواص کیک کاکائویی نیز صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه کیک کاکائویی

کیک در واقع نوعی شیرینی است که از کشورهای اروپایی به دیگر نقاط جهان راه یافته است. بر اساس نظریه باستان‌شناسان، کیک قدمتی بسیار طولانی دارد و منشا آن به دوران باستان برمی‌گردد. مردم  آن دوران قطعه‌ای از خمیر را به صورت مسطح درآورده و بر روی آتش می‌پختند و به آن کیک می‌گفتند. آن‌چه از تاریخچه کیک برمی‌آید، کیک‌های قدیمی ظاهری شبیه به نان داشتند و مانند آن پخت می‌شدند. تنها تفاوت آن‌ها با نان، حذف ماده مخمر از خمیر  و اضافه کردن تخم‌مرغ به آن بود.  کیک‌های امروزه تفاوت بسیاری با کیک‌های قدیمی دارند و در انواع مختلف و با مزه‌های متفاوت تهیه می‌شوند.

آموزش این کیک کاکایویی خوشمزه را می توانید آموزش این کیک کاکائویی خوشمزه را مطالعه کرده و بصورت کاملا کاربردی آن را بیاموزید.

در پایان کار می توانید کیک کاکائویی خوشمزه را با هر نوشیدنی که تمایل داشتید میل کنید. برای سرو و تزیین هم کاملا دست شما به عنوان آشپز باز است و می توانید هنر خود را در تزیین و سرو نشان دهید.

امیدواریم از این آموزش کمال استفاده را برده باشید و بتوانید کیک کاکائویی خوشمزه را در منزل برای عزیزانتان طبخ نمایید.

به خودتان ایمان داشته باشید که می توانید یک صبحانه یا عصرانه بینظیر را با این کیک خوشمزه تهیه کنید.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی دنیایی از کیک ها را برایتان آموزش داده است و امیدوار است که باز هم بتواند بر کمیت و کیفیت آنها بیافزاید. حتما با ما باشید و پیگیر دستورهای غذایی جدید باشید.

شما عزیزان می توانید آموزش دنیایی از کیک ها را در آموزش کیک پزی مطالعه نمایید.