اینورتر جوش رستگار صنعت , اینورتر جوش ارزان

دستگاه جوش ( اینورتر جوشکاری)
اینورتر جوشکاری نوعی دستگاه جوش است که جریان متناوب AC را به جریان خروجی DC تبدیل می کند و به اسم های دستگاه جوش الکترود استیل, اینورتر های جوشکاری سیم استیل کربن نیز معروف است و جهت جوشکاری انواع سیم جوش آهن,چدن گالوانیزه و ...(محیط های اسیدی و قلیایی) استفاده می شود.

اینورتر جوشکاری متوسط
نوعی اینورتر جوشکاری با وزن متوسط است که به دلیل وزن مناسب و مصرف برق کمتر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.به طور معمول این اینورتر های جوشکاری در توان های : اینورتر جوشکاری 160 آمپر,اینورتر جوشکاری 200 آمپر,اینورتر جوشکاری 220 آمپر و ... تولید شده اند.

اینورتر های جوشکاری به دو دسته کلی تقسیم می شوند : اینورترهای جوشکاری آی جی بی تی (IGBT) و اینورتر های جوشکاری ماسفت که هر دو این دستگاه جوشکاری برق قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند اما به طور معمول اینورتر های ماسفت طول عمر بالاتری دارند و نسبت به میزان نوسانات برق مقاوم تر هستند اما انتخاب هر کدام از این دو مدل بستگی به فرد و شرایط مورد استفاده شخص دارد.

پرفروش ترین اینورتر جوشکاری
پر فروش ترین اینورترهای جوشکاری دستگاه هایی هستند که طول عمر بالاتر و قیمت مناسب تری نسبت به سایر اینورتر ها دارند که از پرفروش ترین آن ها میتوان به : اینورتر جوشکاری رستگار صنعت,اینورتر جوشکاری ایران ترانس,اینورتر جوشکاری آروا,اینورتر جوشکاری صبا,اینورتر جوشکاری رونیکس,اینورتر جوشکاری بوش

بهترین دستگاه جوش خانگی
اینورتر جوشکاری مینی رستگار صنعت یکی از پر فروش ترین و کار آمد ترین اینورتر های جوشکاری خانگی است به دلیل وزن بسیار کم و قیمت مناسب,که به بعضی از این اینورتر های جوشکاری اینورتر جوشکاری جیبی هم گفته میشود .

تعمیرات اینوترجوشکاری
شایان ذکر است اینورتر جوشکاری دست دوم و تعمیرات اینورتر جوشکاری در مجموعه رستگار صنعت امکان پذیر است و در صورت نیاز به مشاوره فنی میتوانید با گروه فنی رستگار صنعت در ارتباط باشید.