با گسترش سریع مقیاس شهری چین، بهبود مستمر سطح مصرف مردم، افزایش دفع زباله و حمل و نقل، و تشدید فشار حامل محیطی به عنوان یکی از روش های تصفیه بی ضرر و پاک زباله، تولید برق زباله سوز به روش اصلی تصفیه زباله های خانگی در چین تبدیل شده است به همین دلیل ساندویچ پانل برای نیروگاه سوزاندن زباله اعمال می شود.

نیروگاهی که در آن به سوزاندن زباله پرداختند شهر لودی، استان هونان، یکی از پروژه های ساختمانی کلیدی تمدن شهری در استان هونان است. کل سرمایه گذاری این پروژه 278 میلیون یوان است، با تصفیه زباله سالانه بیش از 290000 تن و تولید برق سالانه نزدیک به 120 میلیون کیلووات ساعت، که می تواند پاسخگوی مصرف برق سالانه یک چهارم ساکنان شهر لودی باشد.یعنی (تبدیل زباله به گنج)

علاوه بر این، اتصال تخصصی سطح نصب را صاف می کند و اتصال انتهایی و داخلی صفحه برای حفظ هوای خوب بسته می شود تا اطمینان حاصل شود که دود و گرد و غبار تولید شده در فرآیند تصفیه زباله نشت نمی کند. جلوگیری از آلودگی هوا ناشی از نشت بو در تست خارجی تنها با 20 تا 45 دسی بل صدای زیادی تولید نمی کند.

به منظور حصول اطمینان از بهره برداری از پروژه تولید برق زباله سوز قبل از پایان بهمن ماه و تکمیل ساخت پروژه با کیفیت بالا، بخش طراحی BRD New Materials طراحی عمیق و تعداد زیادی راه حل منطقی را مطابق با آن ارائه کرده است. به نقشه های اصلی و بهینه سازی گره های طراحی و طرح های طراحی.

با همکاری کامل بخش تولید، انبارداری و بخش تدارکات، تیم بازرسی کیفیت به شدت هر خط تولید را کنترل می‌کند، خطرات بالقوه کیفیت و ایمنی را به صفر می‌رساند، قاطعانه ایمنی تولید محصول را تضمین می‌کند و همه نگرانی‌ها را برای مشتریان برطرف می‌کند

اکنون پروژه در شرف اتمام است. با عملکرد عالی محصول،

BRD New Materialsیک محیط راحت و سالم کم کربن برای جهان ایجاد می کند، کیفیت زندگی مردم را بهبود می بخشد و به توسعه سبز محلی کمک می کند.