قیمت ساندویچ پانل با توجه به کارایی و مزایایی که در بحث عایق بودن ایجاد می کند قطعا در محدوده های مختلفی با توجه به ویژگی ها و خاصیت هایی را که به راحتی زندگی انسان ها می دهد وابسته خواهد بود.

در عایق بندی و صرفه جویی در هزینه ها با توجه به قیمت مناسب و عملکرد بالا  ساندویچ پانل گزینه ای است که باید واقعاً در نظر بگیرید.

این محصول بسیار موثر،سازگار و متنوع در طیف گسترده ای از قیمت ها نیز موجود هست که به شما در انتخاب کمک میکند.

ساندویچ پانل با طول 2.5 تا 13 متر فروخته می شود و در هنگام نصب تمامی هزینه ها بر حسب هر متر مربع محاسبه می شود. کیفیت عایق بودن و قیمت مناسب ساندویچ پانل باعث شده که این نوع پوشش محصول برای سقف ها و دیوار ها با مزایایی که ارائه میدهد مقرون به صرفه و گزینه ای بسیار مناسب در صنعت ساختمان سازی باشد

ساندویچ پانل چیست؟


در هر متر مربع قیمت ساندویچ پانل از مبالغ مختلف شروع میشود. پس بنابراین حدود بودجه و هزینه واقعی مورد انتظار چقدر است؟ سوالی است که اکثر افراد به دنبال اطلاعات اولیه حتی بدون قیمت دقیق آن هستند که توصیه میشود قبل از آنکه به سراغ هزینه ها و تعیین قیمت پانل های ساندویچی بروید، باید بدانید که این نوع ساندویچ پانل چیست؟

در این راهنما از سایت مدرن پنل تولیدکننده انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری و پلی اورتان تمام اطلاعاتی را که باید در مورد قیمت ساندویچ پانل ( sandwich panel ) و نصب آن بدانید را ارائه خواهیم داد

قیمت ساندویچ پانل                

قیمت ساندویچ پانل در هر متر مربع چقدر است؟

ساندویچ پانل، همانطور که از نامش پیداست از یک لایه عایق تشکیل شده است که بین 2 لایه پانل های پروفیل قرار دارد.در واقع ساندویچ پانل یک صفحه عایق میباشد که عمدتا با توجه به نوع آن برای دیوار ها و یا سقف مورد استفاده قرار میگیرند، که  حاوی یک لایه عایق حرارتی هستند. بنابراین این نوع عایق ها امکان پوشاندن سقف و عایق بندی آن را به صورت یکجا فراهم می کنند.

بطور کلی این یک عنصر پیش ساخته است که از چندین لایه تشکیل شده و به آن "روکش عایق از پیش مونتاژ شده" نیز گفته می شود. درواقع همانطور که از نام آن پیداست، این نوع پانل ها مانند ساندویچ از لایه های روی هم قرار گرفته میباشند که دو طرف یک عایق را در داخل خود قرار داده اند. لایه ای از عایق را بین دو صفحه به دام می اندازد. اینها می توانند از چوب، تخته سه لا یا فلز ساخته شوند.

ضخامت آن که در انواع جدید و همچنین در بازسازی در انواع ساختمان ها اجرا می شود باعث نمی شود که شما فضای زندگی را از دست دهید زیرا صفحات به خارج از خانه شما متصل هستند.

لایه های بیرونی ساندویچ پانل می تواند تخته سه لا، فایبرگلاس، چوب، پی وی سی، فولاد، آلومینیوم و بسیاری از مواد دیگر باشد. نوع عایقی که در بین دو طرف این ساندویچ پانل بکار برده شده است می تواند پلی استایرن، پلی اورتان، چوب پنبه یا پشم شیشه باشد.بسته به کاربرد آنها، برخی از پانل ها دارای پوشش تزئینی هستند. این نوع مصالح ساختمانی در طیف گسترده ای متشکل از طول و عرض های مختلف و همچنین ضخامت های متعدد در دسترس است.

 

خرید ساندویچ پانل

مزایای ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل ها امکان بهبود عملکرد انرژی خانه و در نتیجه صرفه جویی در هزینه انرژی را فراهم میکند.

اما این تنها فایده و مزیت این عایق نمیباشد، بلکه سرعت کار و نصب خارجی عایق که منجر به از دست دادن فضای زندگی نمیشود و با ارزش ترین فواید آن میباشند که حتما مرکز توجه شما خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه ساندویچ پانل کاربردپذیری آن است، که این پانل عایق متناسب با انواع ساخت و سازها است و برای پروژه های بازسازی و تعمیر خانه مناسب میباشد.

باید بخاطر داشته باشید با آنکه نصب این پانل های عایق حرارتی آسان میباشند و انجام مراحل نصب آنها توسط خودتان عملی است، اما نصب صحیح را تضمین نمیکند پس بهتر است صفر تا صد کار را به

متخصص مربوطه واگذار کنید.

کاربرد ساندویچ پانل داشت ؟


ساندویچ پانل در اندازه های زیادی موجود است، بنابراین می تواند برای انواع برنامه ها استفاده شوند. در حالی که بیشتر آنها برای پوشاندن سقف استفاده می شوند، همچنان می توانند برای پوشاندن یک نما نیز

کارایی داشته باشند.

طیف گسترده ای از پانل ها در بازار وجود دارد، برخی از آنها برای پوشش و عایق بندی سوله ها و باغ استفاده می شوند، در حالی که برخی دیگر از آنها پانل های سقفی واقعی برای سقف های شیب دار هستند.

بنابراین ساندویچ پانل تقریباً در هر پروژه ای، اعم از ساخت و ساز جدید یا نوسازی پروژه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انواع ساندویچ پانل بر اساس نوع کاربرد


روکش فلزی ساندویچ پانل: همچنین به آن روکش عایق از پیش مونتاژ شده می گویند ، این نوع پانل برای دستیابی به عایق حرارتی یک خانه از خارج (ITE) استفاده می شود.

ساندویچ پانل سقفی و دیواری: این ماده صاف است و عایق بندی و پوشاندن پارتیشن ها، دیوارهای خارجی و سقف را امکان پذیر می کند.

ساندویچ پانل پارتیشن داخلی: از یک لایه عایق بین دو تخته گچ ساخته شده است، برای نصب پارتیشن ها یا دیوارها استفاده می شود.

ساندویچ پانل برای کف: این ماده با روکش مقاوم پوشانده شده است و امکان نصب سریع کف را تقویت می کند.

قیمت خرید ساندویچ پانل چقدر است؟

تعیین قیمت ساندویچ پانل به معنای اول از همه در نظر گرفتن مواد، هر دو پروفیل و عایق در هر متر مربع است. عملکرد حرارتی نیز موثر در قیمت می باشد. مقدار R (مقاومت حرارتی) ساندویچ پانل به ضخامت آن بستگی دارد.

هرچه پانل ها ضخیم تر باشند، بهتر عایق بندی می شوند که مهمترین و ضروری ترین مسئله در عایق بندی خوب سقف است، زیرا 30٪ از دست دادن گرما از طریق سقف اتفاق می افتد.

در نتیجه هر چقدر پانل ضخیم تر باشد در اصل از عایق بیشتری برخوردار است که بالا بودن خاصیت عایق بودن در آن افزایش قیمت ساندویچ پانل را به دنبال خواهد داشت.

قیمت ساندویچ پانل در هر متر مربع به ازای متراژی که سطح دیوار یا سقف مورد نظرتان دارد محاسبه می شود یعنی واحد محاسبه و ارزش گذاری متر مربع خواهد بود که در زمان تخمین قیمت ها حتما باید به آن توجه داشته باشید.

خرید ساندویچ پانل

هزینه نصب ساندویچ پانل

پس از خریداری تجهیزات، دو گزینه برای اجرا و نصب وجود دارد:

نصب پانل ها با تکیه کردن به مهارت های خودتان است یا تماس با یک فرد حرفه ای انجام می شود. راه حل اول رایگان است، راه حل دوم هزینه در بر خواهد داشت. بنابراین لازم است هزینه نصب و کارگر اضافه شود.

برای داشتن یک سفارش دقیق، باید بدانید که هرچه ضخامت ساندویچ پانل بیشتر باشد، گران تر است.

چرا باید از ساندویچ پانل استفاده کنیم؟

این صفحات عایق در برابر آتش مقاوم هستند، و اجازه انتشار شعله های آتش را نمی دهند. ساندویچ پانل منوط به استانداردهای کیفی و تاییدیه های بی شماری است و همچنین توسط افراد حرفه ای استفاده می شود.

همچنین قیمت ساندویچ پانل که هم مناسب است و هم صرفه اقتصادی و مالی دارد، باعث می شود فواید زیادی عاید مصرف کنندگان و استفاده کنندگانش شود بسیار مورد تایید و موردنظر است. در نتیجه همین موارد

برای خرید پانل ها می تواند دلیلی محکم به تهیه و استفاده از آنها باشد.

نتیجه :

علی رغم این که ساندویچ پانل  محصولی همه کاره میباشد، ممکن است در شرایط جوی مختلف نیاز باشد از نوع مخصوص آن با توجه به آب و هوا استفاده کنید. بنابراین همیشه قبل از تصمیم گیری نهایی در ساخت

سازه ، اطلاعات مورد نیاز را قبل از آنکه به دنبال یافتن قیمت ساندویچ پانل باشید ، اعم از  مقررات و استانداردهای لازمه را دریابید.

همانطور که ممکن است قبلاً درک کرده باشید، مزیت اصلی ساندویچ پانل قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد آن است، ما در مدرن پنل می توانیم انواع متنوعی از ترکیبات مواد را متناسب با نیاز و بودجه شما با نازلترین قیمت برای شما فراهم کنیم.

ساندویچ پانل ها همچنین کاملاً متناسب با شیب های مختلف سقف و همچنین اندازه سطح مورد نیاز سازگار هستند. در نتیجه قیمت ساندویچ پانل در این سازه های از قبل ساخته شده متفاوت میباشند، که اگر شما قصد

نصب آن را برای پروژه های ساختمانی خود داشته باشید میتوانید با مجموعه مدرن پانل ساندویچ پانل تماس بگیرید و راهنمایی ها و مشاوره های رایگان را دریافت نماید.

با توجه به آنکه مدل های مختلفی از ساندویچ پانل را در بازارهای رقابتی مشاهده می کنید برای استعلام هر گونه قیمت ساندویچ پانل با گروه ما تماس بگیرید و تمامی استعلام های مالی و غیره را دریافت کنید.